5 Mayıs 2011 Perşembe

İsmin hakkını verenler, gereğini yapmıştır.




2005'te bu isme bürünen çocuklar, "cehennem"lerinin alevini söndürmeyi, çirkinleşen aleme figuran olmamaya yeğlemişlerdir.


HELL 2005-2011


3 yorum:

  1. "Keyta" kadar kutsal bu isim..
    Sahibini bilen bilir...

    YanıtlaSil
  2. gerçek hell her zaman bizim kalbimizde olucak

    YanıtlaSil
  3. durum o kadar vahim ki adımızı kullanarak sırf ürün satmak için grup kurmuşlar ve milleti keriz yerine koyarak bu grubu biz kurmuştuk diyolar mış yazık çok yazık :)

    YanıtlaSil